Czas start!

Mam na imię Joanna. Od kiedy byłam małym dzieckiem z zamiłowaniem oglądałam podróżnicze filmy, chłonęłam książki przyrodniczo-geograficzne, przeglądałam mapę świata i zawsze marzyłam, by zobaczyć i poczuć te wszystkie miejsca, które rozpalają moja wyobraźnię. Powoli zaczynam realizować swoje marzenia, a blog powstał po to, bym mogła dzielić się z Wami swoimi podróżami - większymi i mniejszymi. Zamierzam zdawać relację z odbytych wypraw/wycieczek, publikować swoje zdjęcia, dzielić się uwagami i informacjami na temat różnych miejsc, które odwiedzam, a także znajdzie się coś z przemyśleń własnych. Może kogoś to zainteresuje, może komuś to pomoże. Jest to całkowicie amatorska strona, więc chętnie przyjmę wszelkie uwagi dotyczące zdjęć i treści. Zapraszam!


Komentarze

Popularne posty